
насърчаваме прозрачността в цялата ни продуктова гама
В Purina вярваме, че хранителната информация трябва да бъде лесна за разбиране.
Да предоставяме на потребителите лесно достъпна, точна и прозрачна информация за нашите продукти за домашни любимци.
Знаем, че собствениците на домашни любимци се интересуват какво има в храната им. През 2016 г. се ангажирахме да направим информацията по-достъпна, като предоставихме лесна за разбиране информация за продуктите и съвети за хранене на опаковката. През 2020 г. ние постигнахме амбицията си да предоставяме на потребителите лесно достъпна, точна и прозрачна информация за нашите храни и продукти за домашни любимци.
През 2019 г. въз основа на най-често задаваните въпроси, които получихме относно нашата храна за домашни любимци, създадохме Вашите въпроси имат значение, за да отговорим на тези често задавани въпроси.
Освен това постигнахме големи крачки чрез нашите социални и онлайн платформи и с нашите екипи за ангажиране на потребителите, където предоставяме информация и съвети на собствениците на домашни любимци и други заинтересовани страни извън етикета. Благодарение на тези нови инструменти успяхме да отговорим на хиляди потребителски въпроси относно PetCare и хранителни съвети, оплаквания и информация за продукта. През 2019/20 г. получихме 275 460 контакта с клиенти, свързани с грижи за домашни любимци и съвети за хранене, оплаквания и информация за продукти – от които 56 006 се отнасяха конкретно за съвети за грижи за домашни любимци.
нашата гледна точка
Нашето проучване на съществеността разкри, че днешните любители на домашни любимци внимателно разглеждат нашите марки и продукти. Те искат да знаят какво има в нашите продукти и колкото повече информация получават, толкова по-добре. Разбрахме, че въпреки че вече споделяме информация за продукта, не винаги е толкова лесно както би трябвало да бъде разбирано от любителите на домашни любимци. В Purina хранителната информация е нещо, което искаме всеки да има достъп и разбиране.
Ние вярваме в овластяването на потребителите да правят информиран избор, затова се ангажираме да предоставяме пълна и прозрачна информация и съвети. Ние работим с диетолози за домашни любимци, власти и индустриални органи, за да предоставим на клиентите подкрепена и, където е уместно, независима информация, така че те да се чувстват уверени, че притежават необходимите знания, за да вземат свои собствени решения.
изграждаве заедно
Точно както ние се ангажираме да подобряваме живота на домашните любимци и хората, които ги обичат, компанията-майка Nestlé се ангажира да подобри качеството на живот и да допринесе за по-здравословно бъдеще за хората и семействата, нашите общности и планетата.
През 2019 г. нашите производствени обекти организираха дни на отворените врати и обиколки на фабрики за местни жители, журналисти и професионалисти от обществеността, за да научат от първа ръка за нашите процеси. В Унгария беше организирана модерната вечер на откритите фабрики, за да се даде възможност на хората от първа ръка да опит как работят компаниите и за Purina да демонстрира ролята си на работодател.
През 2020 г. фабриката Marconnelle беше домакин на медийно посещение от френската телевизионна станция TF1, а нашата фабрика Vorsino в Русия създаде хибридно събитие, за да отпразнува откриването на новите производствени линии и обявяването на нови инвестиции за развитие на нашите производствени съоръжения.
