Запознайте се с нашия стартов пакет за любимци на работа

И така, вашият офис е взел решение да се превърне в гостоприемно за домашни любимци място? Прекрасна новина! Готови сме да ви окажем помощ чрез този стартов пакет. Прочетете тези материали, отпечатайте онези от тях, които смятате за най-полезни и ги поставете на място където колегите ви могат да ги прочетат.

Нашият пакет за любимци на работа

1. Правила

Програмите за водене на любимци на работното място проработват само, ако служителите разбират своите отговорности. Събрали сме най-важните пунктове в един опростен, подготвен за отпечатване документ, за да улесним работата ви.

2. Табелки за офиса ви

Знаем, че искате целият свят да научи, че работното ви място е гостоприемно за домашни любимци. Също така ще искате стопаните на домашни любимци да са наясно кои зони са позволени и кои са забранени за любимците им. Затова и изготвихме няколко табелки, които можете да поставите на работното място и да обозначите съответните зони.

3. Декларация

Колегите ви трябва да поемат ангажимент да спазват правилата, ако искат да водят домашните си любимци на работното място. Създали сме примерна декларация, която служителите ви могат да прочетат и подпишат, за да са наясно с отговорностите си.

4. Списък с необходими вещи

И така, скоро очаквате домашни любимци на работното място? На този етап трябва да осведомите стопаните на домашни любимци какви вещи да носят. Изготвили сме кратък списък, който можете да раздадете, за да сте сигурни, че колегите не са пропуснали нещо важно.

Уверете се, че сте взели следните фактори преди да започнете …

1. Отговорност

Важно е да разбирате ограниченията на програмата и да вземете необходимите предпазни мерки когато създавате програма за любимци на работното място. Определено ще трябва да се посъветвате с фирмените юристи, за да се изготви например документ за отказ от отговорност. Можете да използвате като пример нашата декларация за отказ от отговорност (по-долу). Този документ представлява просто един пример и не бива да го използвате за вашата собствена програма. Всяко работно място е различно и затова ви съветваме да се консултирате с юристите на вашето дружество, които да изготвят пригоден за вашите нужди документ.

2. Ентусиазъм на служителите

Уверете се, че служителите ви имат искрено желание да се позволи воденето на любимци на работното място. Можете да започнете с преглед на нашите съвети за повишаване на ентусиазма на служителите.

3. Алергии, собственици на имоти и наемодатели, поведение на домашните любимци и т.н.

Има доста подробности, които да обмислите преди да позволите воденето на домашни любимци във вашия офис.

Прочетете нашия раздел с често задавани въпроси, за да получите допълнителна информация относно обръщането на внимание на алергиите, уточняване на програмата със собствениците на сградата и още много други въпроси.

quot1Присъствието на кучето ми на работното място прави щастлив не само мен, но и хората от екипа ми. Обичам да го гледам как се мотае наоколо, за да получи допълнително потупване или лакомство... и, повярвайте ми, кучето ми има много приятели тук. Жизнерадостта на кучето ми се предава и на останалите - можете да усетите когато то е наоколо.quot1
- Исабел Льотесие, Контрол на доставките, PURINA®

quot1Да можем да доведем кучето или котката си работно място е голям морален стимул за всички нас. Помага ни по-добре да се опознаем взаимно, което значи, че работим по-добре съвместно.quot1
- Член на екип, маркетингова агенция Me.JPMH

share.png Сподели
close
” За да Ви бъдем възможно най-полезни при разглеждането на този сайт, събираме информация по време на Вашите посещения чрез „бисквитки“ (cookies). Използвайте нашия Cookie Consent Tool (Инструмент за предоставяне на съгласие за използване на бисквитки), за да видите пълен списък на всички бисквитки, които използваме и да изберете тези от тях, които могат да се прилагат на Вашето устройство.По-нататъшното използване на този сайт ще се счита за съгласие”
Съгласие за бисквитки